středa 9. března 2016

Wishlist jaro/léto 2016


Můj první wishlist! Zamyslela jsem se nad tím, co v mojí skříni chybí a co je třeba koupit nového namísto starých kousků. Konečně mám nějaký ucelený seznam na jednom místě, teď už to všechno jen sehnat.

Nutně potřebuju:
1. Kožené hnědé sandály. Sháním je už dva roky a pořád jsem je nikde neobjevila. Přitom je na léto potřebuju jako sůl.
2. Nové brýle. Ty moje už trochu dosluhují a tak bych je potřebovala vyměnit za nějaký zajímavý hnědý kousek.
3. Černé kožené kotníčkové boty. Dosud jsem měla jedny z Humanic, ale ty po čtyřech letech nošení zaslouženě odchází na odpočinek.
4. Měkoučký a huňaťoučký svetřík v nějaké hezké krémové, světle modré nebo šedé barvě. Ideálně s příměsí vlny nebo kašmíru.
5. Jednoduchá kožená černá taška, do které se vejde formát A4 a všechny moje serepetičky

Pokud byste věděli, kde podobné věcičky sehnat za slušnou cenu a v dobré kvalitě, nechejte mi tu dole komentář!

1 komentář:

  1. Ahoj, Tvoji touhu po minimalistickém šatníku naprosto sdílím. Sama se už nějakou dobu o něco podobného pokouším někdy s větším někdy s menším úspěchem :D
    Na boty: koukni http://www.nila.cz/zeny/boty/ mají tam krásné kvalitní věci a fair wear a nově jsem objevila Holy cow http://www.holycow.cz/3-damske (vegan "kůže"), taky tam mám vyhlídnuto...
    Krásné svetry mohér angora vlna kašmír etc. mají v COS (teď je už i v Praze), ale vzhledem k tomu že je to značka pod HM tipovala bych že to bude ušito v nějakém sweatshopu...Nicméně poměr cena/kvalita je super a navíc krásný minimalismus...
    Kabelku v podstatě stejnou jako máš na obrázku (jen má ještě stříbrné panely nahoře a dole) mám od Luciela Taschen, ale je koupená asi před pěti lety. Co jsem koukala co šije teď, tak už nemá tyhle basic kousky (leda kouknout do showroomu, zda tam je ještě něco staršího). Ale hodně podobná je tady http://shop.playbag.cz/e-shop/pres-rameno/ram-2016-leather-black.html Já mám od Playbagu Volta batoh a teď mám od nich vyhlídnutý psaníčko.
    Snad jsem trochu pomohla. Sama teď mapuju podobné kousky co ty ;)

    OdpovědětVymazat