úterý 13. září 2016

Wishlist podzim/zima 2016/17


Přišel podzim a já se těším, až schovám všechny letní šaty hluboko do skříně a vytáhnu kabáty, polobotky, šály a svetry.

Stejně jako na jaře jsem si sepsala wishlist. Pomáhá mi ujasnit si, co můj šatník potřebuje.
Mimochodem, vzpomínáte na ten jarní? Koupila jsem si z něj jen vlastně jen ty kožené sandály a mám obavy, že můj podzimno-zimní wishlist česká osud velice podobný a já si z něj koupím jen tak jednu až dvě věci. Ale nedá se nic dělat, budu prostě nosit svůj dosavadní šatník až do roztrhání.

1. Toužím po nové kabelce. Černé, kožené, s popruhem přes rameno a abych do ní strčila A4 a hromadu dalších věcí, které každý den potřebuji.
2. Nikdy jsem si nemyslela, že bych veřejně chtěla nosit tenisky. Inu, karta se obrací a já jsem si vysnila tyhle překrásné modré od Vagabondu, které už se nejspíš ani nevyrábí- Kdybyste je někde náhodou ještě zahlédli ve velikost 39, dejte mi vědět. Jinak budu muset shánět jiné.
3. a 4. Letošní zimu potřebuji nový zimní a podzimní kabát. Ty dva, které vlastním, už opravdu nevypadají moc k světu. Jeden je celý sežmolkovaný a druhý zase vybledlý a tak se budu dívat po nových. Nevíte, kde sehnat kvalitní kabát, který bude teplý a zároveň se nebude žmolkovat? Preferovala bych aspoň z části vlněný (tohle už ale zní trochu nesplnitelně).
5. Brýle. Potřebuju nové brýle. Už asi rok a pořád si je nejsem schopná vybrat. To bude ještě běh na dlouhou trať.
6. Aby tu pořád nebylo šedivo, černo a modro, sháním také jednoduchou meruňkovou košili, která nesmí být z viskózy, ani z polyesteru a ani průsvitná (byebye retězce).
7. A nakonec věc, kterou potřebuji ze všeho nejvíce. Hnědé kožené a bytelné kotníčkové boty. Ty moje současné mají už asi pět let, dvakrát jsem je nechala podrazit a už se mi pomalu rozpadají před očima. Ovšem vydržely se mnou dlouho a teď hledám podobně trvanlivou náhradu.

Zvykám si na život bez nakupování. Naposled mi ujela ručka u dvou šedých šatů. Jedny mi padly do oka v H&M a jelikož byly z organické bavlny, řekla jsem si, že jim dám šanci. Začaly se párat už po prvním praní... Ty druhé naštěstí drží a mám z nich velkou radost. Jednou vám je ukážu.

1 komentář:

  1. Tak to je teda naprostá paráda! Já bych také jednou chtěla mít takovouto obří sbírku brýlí, ale na to se asi nikdy nedostanu... Už teď, když jsem si nedávno pořizovala své nové brýle , tak jsem za to vyhodila takovou částku, že ani nevím, kde jsem ty peníze vzala, natož jak rychle mi vyletěly z peněženky...

    OdpovědětVymazat