sobota 5. listopadu 2016

Mléčné potěšení - Tělové suflé Soaphoria


Do rukou se mi dostalo tělové suflé Mléčné potěšení od slovenské přírodní značky Soaphoria. Značka je mi od prvního pohledu sympatická. Její produkty jsou bez výjimky vegetariánské, ve většině případů mají rostlinný původ, nejsou testované na zvířatech, vyrábí se ručně a jejich skleněné obaly se navíc dají recyklovat.


Suflé má krásně nadýchanou konzistenci, která mi připomíná vyšlehaný máslový krém. Je to opravdu nádhera. Na kůži roztaje do podoby oleje, který se příjemně vstřebává a kůže je pak krásně hydratovaná a provoněná. Podle mě je ideální právě do chladných dnů, kdy bude pokožku chránit před větrem a mrazem.

Jediná věc, kterou výrobku musím vytknou, je vůně. Ne že by voněl špatně, to ne, ale voní tak neuvěřitelně silně, že si neumím představit použít ho na větší plochu kůže (pro představu jsem suflé  natřela na hřbet ruky a vůni jsem cítila ještě hodinu). Jsem na příliš výrazné vůně hodně citlivá. V suflé cítím kokos, vanilku a ještě něco, co nedovedu specifikovat. Vůně mi evokuje čistotu.


Celkově jsem ze suflé trochu zklamaná. Těšila jsem se na něj kvůli výbornému složení (kokosový olej, bambucké a kakaové máslo, olivový olej, vanilka), ale kvůli výrazné vůni nejsem schopná ho používat. Nicméně chci Soaphorii dát druhou šanci a vyzkoušet jinou vůni, třeba mi sedne líp. Ta konzistence suflé je totiž dokonalá.

Proto jsem se rozhodla, že ho jedné z vás věnuji. Stačí mi napsat, jaká je vaše oblíbená značka přírodní kosmetiky nebo jaký konkrétní výrobek máte rády a váš mail a já během příští soboty vyberu jednu výherkyni, ke které suflé poputuje. Pošlu vám konkrétně ten kelímek krému, který jsem sama otevřela, ale odzkoušela jsem z něj asi jen milimetr krychlový, takže to opravdu nepoznáte.

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s NuSpring.



24 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nobilis Tilia mám taky moc ráda.
      Já jsem tak nějak pomalu dospěla k jednoduché kompozici fotek bez zbytečných rušivých elementů a taky se mi to líbí. Je to čisté a jednoduché.

      Vymazat
  2. Ahoj,
    začátkem roku se mi narodilo miminko, a tak jsem hlavně kvůli němu začala kupovat víc přírodní kosmetiku, Saloos, Weledu... Postupně jsme spotřebovali různé krémy a mastičky a teď už pro prcka používáme jen vodu a kokosový olej :)
    Já sama jsem teď na objevování nových věcí moc času neměla, ale ráda bych zase nějakou novinku vyzkoušela.
    Můj mail je katkazaoralova@email.cz
    Ráda tě čtu! A peču :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z přírodní kosmetiky mám ráda Manufakturu, nic jiného jsem zatím neměla příležitost vyzkoušet :)
    vrbova.eliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manufaktura paradoxně není moc přírodní, nebo aspoň ne v tom podání, jak chápu přírodní kosmetiku já (což je bez chemických látek, umělých vůní a tak podobně).

      Vymazat
  4. Ahoj, z přírodní kosmetiky mám ráda šampon Agáty a pak mýdla Naturinka.
    aneta.koppova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím,
    na jaře jsem ve Slovinsku náhodně objevila přírodní kosmetiku Corine de farme, vyzkoušela jsem krém na obličej Gentle nourishing care, byl fakt super, dobře se roztíral, jemně voněl.
    Když jsem ho sháněla znovu, zjistila jsem, že ho přestali vyrábět... Takže zase hledám ten "svůj".
    veverkova.katerina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Moje oblíbená přírodní kosmetika? Šampon z žitné mouky. Jen těstíčko z mouky a vody, pořádně smýt a vyčesat. Zuzanka105@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. O znacke Soaphoria som uz pocula, avsak nemala som moznost ju vyskusat zatial. Pouzivam par vyrobkov znacky Argital, Weleda, Saloos, a domace produkty - miesane kremy. Vlastnorucne si vyrobam i niektore cistiace prostredky. To by bol pekny clanok na blogu, o ekologickom upratovani :) zuzana.jencikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rozmarné děvče! Jupí, taková soutež se mi moc líbí :) Já už dlouho zbožňuji veřejně Manufakturu a teď se k nám do města nastěhovala apotéka Havlíka, takže se vydám jejím směrem zjistit nové informace. Moc mi voněl i kokosový olej od Saloos s vůní Caffé Latté, prostě já můžu voňavého cokoliv sladkého a čím víc, tím lépe :) Asi jsem Tvůj pravý opak. Přeji hodně zdaru s hledáním správné vůně! s pozdravem
    čtenáčka Bára
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, tak to by ti Soaphoria určitě sedla. Já jsem spíš na jemné bylinkové vůně.

      Vymazat
    2. vidím to na tvé vlastní rozmarné jemné sufflé :) s optimální vůní dle Tebe.

      Vymazat
  9. U mňa vedie stále Bodyshop, konkrétne Kokosové telové maslo, kokosový olej na telo a vlasy a maslo na vlasy. Sladké vône mám rada, no slovenskú prírodnú kozmetiku som ešte neskúšala :(
    linaandmeblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, chtěla bych doporučit malou olomouckou značku Caltha (http://www.caltha.cz/cs), jejich zboží krásně voní :) Mám ráda tuhé šampony- vlasy si na ně musí trochu zvykat, ale výsledek posléze potěší.
    Zdravím, Hana (ha.dole@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, já jsem si oblíbila značku Caltha, ale jinak se snažím kosmetiky používat co nejméně, mám zejména kokosový olej a bambucké máslo. Nejvíce jsem řešila přírodní šampon, úplně jsem se našla ve značce Elema, obsahuje samé krásné věci, čistě přírodní a vlásky mám skvěl=, už bych neměnila :) smilingannie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,

    v nasi domacnosti frci marocky jil s arganovym olejem z nopooshop misto samponu a kondicioneru. Ja to z lenosti nedrzim pravidelne (aplikovat ho na dlouhych vlasech ke korinkum je piplacka), ale pritelovy vlasy nevidely chemii skoro rok a pul.

    Zacinali jsme loni sodou a octem, ale to se mi neosvedcilo, vlasy smrdely octem na sto honu a na dotyk nic moc. Jil doporucuju.
    L.krameriusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mně je moc sympatická malá česká značka Jagaia, nejen díky jejich přírodním produktům, ale i filosofii a jednoduchému čistému designu... uplně nejvíc se rozmazluji pleťovým květovým olejem s milým názvem "Miluji"-což je arganový, mandlový a meruňkový olej ovoněný azalkou...
    Dagmar
    dagsit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mě vyhovují značky Nobilis Tilia (pleťová voda citron grep,krém nobela a éterické oleje), Havlíkova apotéka (moc mi voní krém na ruce a český krém, ranní maska je také super). Před pár dny jsem si narychlo koupila meruňkový krém na tělo od Alverde a bezva.
    Horší je to s šampony,tam zatím žádného oblíbence nemám. No a s dekorativní kosmetikou a parfémy to taky vázne...skvělá je ale tvářenka Avril.
    Míša (3332@seznam.cz)


    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, já se zatím v přírodní kosmetice hledám a zkouším. Začínala jsem takovou tou pseudopřírodní kosmetikou jako Yves Rocher, Alverde, Manufaktura...teď, hlavně co se narodila dcera, hledá opravdu přírodní kosmetiku...Takže Havlíkova apotéka (Havlíkův zázrak), dětskou pastu na zuby Nobilis Tilia, dětské šampony a sprchové gely Urtekram a Hristina. Z dekorativní kosmetiky (pro sebe :D ) jsem zatím spokojená s Dr, Hauschka a zkusila jsem nově i make-up Couleur Caramel, ale bohužel zklamání...Trošku bojuji se šampony pro mě, mám mastné vlasya to je pro přírodní šampony po takové dávce chemie asi oříšek :D Teď používám Soaphoria BalancoShamp a vlasy jsou krásné, hebké, ale v podstatě hned mastné :(
    Přeji mnoho úspěchů a šťastného Martina :)
    Martinafamerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj! :-)
    Co se týče dekorativní kosmetiky, snažím se z komerční přejít na přírodnější cestu, lákají mě značky jako Zao, Couleur Caramel nebo Lilylolo. Zatím však používám alespoň značku Alverde z dmka, která mi přijde super.
    Nedávno jsem si koupila mýdlo na obličej s černým uhlím právě od Soaphorie a nemůžeme si ho vynachválit, určitě potřebuji vyzkoušet něco další z jejich sortimentu! :-) Jinak mám velmi ráda Naturinku, co se týká tuhých šamponů.
    A protože se mi poslední dobou projevily určité kožní problémy, plánuji se naučit dělat tělovou kosmetiku sama. Jsem velmi ráda, že tady u tebe se dají najít super recepty! Určitě vyzkouším jako prvé :-)
    alexa.machova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, zrovna toto soufflé je oblíbené mojí maminky.

    Nejraději mám slovenské Mylo - mám doma sérum na mastnou pleť a deodorant a oboje je perfektní, výborné to funguje, příjemné voní, všechny výrobky mají hezký obal a vtipné názvy, rozhodně mám v plánu toho vyzkoušet víc :-) Pak je moje srdcovka už několik let německý Heymountain, jen to poštovné by mohlo být nižší, takhle vždycky čekám až se ke mně někdo přidá s objednávkou, aby se mi to vyplatilo - zrovna teď si brousím zuby na spoustu věcí z jejich vánočních kolekcí.. ivikK88 seznam.cz

    OdpovědětVymazat