pondělí 14. listopadu 2016

Ve větru.



Už dlouho tu nebyla k vidění žádná moje módní kreace a tak, abych to napravila, jsem se s asistencí mého milého vydala fotit. Počasí  moc nevyšlo, bylo větrno a málem jsem za těch několik minut umrzla, ale jak říkávala moje babička, pro krásu se musí trpět.

Puntíkovanou košili už mám věky věkoucí, koupila jsem ji kdysi v sekáči a na podzim a v zimě se k ní vždycky vráda vracím. A hodinky? Ty jsem si přála dlouho a konečně jsou moje.

košile - secondhand
kalhoty - Mango
hodinky - KOMONO

1 komentář:

  1. Máte opravdu krásné vlasy. Nechci to tady nějak komentovat z pozice chlapa. To mi asi nepřísluší. Ale prostě jsou fakt pěkné a chtěl jsem vám to jenom napsat. :) Je vidět, že se o sebe staráte. Já se teda taky snažím. Jak o děti, tak o sebe. Třeba dceři přijde dneska z e-shopu její první dívčí peněženka, tak to bude velký krok. .)

    OdpovědětVymazat