čtvrtek 26. ledna 2017

Tuhý šampon proti vypadávání vlasů Maca


Dlouho mi padaly vlasy. Začalo to někdy v říjnu, kdy jsem si po každém mytí vyčesala chomáč vlasů a neustále jsem je musela mít zapletené v copu, protože jinak by byly všude. Už jsem si začínala myslet, že budu plešatá.

Tak jsem denně začala jíst lžíci raw dýňového oleje, abych tělu pomohla zevnitř a vyřadila jsem všechny přípravky na vlasy, které nebyly jen čistě přírodní. Vlasy pořád padaly, ale viděla jsem, že mi podrůstají nové.

Pak jsem si jen tak ze zvědavosti objednala tuhý šampon Maca proti vypadávání vlasů od slovenské značky Navia. Šampon voní jemně po citrusech a obsahuje výtažky z rostliny Maca, která zabraňuje vypadávání vlasů. Najdete v něm také rozmarýnový olej a avokádové máslo (samé dobré věci). Tím přece nemůžu nic zkazit, říkala jsem si. Jenomže mě úplně dostal.


Vlasy si myju jednou za tři dny a asi po pátém umytí (tedy za nějaké dva týdny) jsem si všimla že těch vypadaných vlasů už na hřebenu není tolik. A po každém umytí jich bylo míň a míň a teď už jsem ve stejném stavu jako před touto krizí. Pro mě je tento šampon takovým malým zázrakem!

Také se mi líbí, že je šampon zabalený jen v papírové krabičce. Nikde žádný plast, tleskám!

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s Blueberry Hill.

Žádné komentáře:

Okomentovat