neděle 26. března 2017

Weleda Skin Food


I když už se začíná oteplovat, moje kůže měla před nedávnem slabou chvilku. Po dlouhých mrazech mi na tvářích, bradě a kolem nosu začala mírně šupinkovatět. Ať jsem používala sebevíc oleje, nepomáhalo to. Proto jsem olej projednou vyměnila za výživný krém Weleda Skin Food.

Krém je vhodný na všechno možné. Suchou kůži na rukou nebo jinde na těle, teoreticky i místo balzámu na rty...takový velice univerzální pomocník.
Ve složení krému nenajdete žádnou ropu, je v něm spousta přírodních složek a olejů.

Protože je hodně hutný, nanáším ho stejně až na olej. Takže nejprve pleť navlhčím, vetřu do ní dvě kapičky oleje a teprve potom množství krému asi o velikosti hrášku. Můžete ho samozřejmě použít rovnou na suchou pleť, ale pak se mi špatně roztírá.
Chvíli trvá, než se všechny vrstvy vpijí do kůže, ale ta je pak vyživená a hrozně příjemná na dotek. Šupinky zmizely asi po druhém použití a Skin Food si tím vysloužil stálé místo v mé kosmetické poličce.

Žádné komentáře:

Okomentovat