pátek 2. června 2017

Přírodní řasenka Avril Organic


Poté, co mi došla moje milovaná řasenka Lily Lolo, jsem z nouze sáhla po řasence od Alverde, i když jsem na ni četla dosti zlé recenze. Tak špatná zase být nemůže, říkala jsem si. Je ještě horší, věřte mi. Šíleně tekutá, na řasách dlouho schne, špatně se odličuje a během dne dělá takové ty pandí oči. No, po několika použitích letěla do koše a já jsem byla opět bez řasenky.

V ten moment jsem vyzkoušela černou řasenku Avril Organic a byla jsem velmi mile překvapena. Štěteček dělá už po prvním tahu krásně husté řasy, takové až panenkovské /která žena tohle nechce?/. Příjemně se nanáší, snadno se odličuje a přitom mi na očích vydrží celý den i ve velkém vedru.
Obsahuje jojobový a slunečnicový olej a malinovou vodu, díky čemuž vlastně působí jako výživa na řasy.
Poznámka: Asi po měsíci používání řasenky jsem si všimla, že se ve velkém horku spodní řasy přece jen lehce mažou.

Se samotnou značkou jsem nikdy předtím neměla žádné zkušenosti. Avril je francouzská přírodní kosmetika, která nabízí kvalitní, ale zároveň cenově dostupnou kosmetiku. Není testovaná na zvířatech.

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s Nuspring.



2 komentáře:

  1. Náhodou jsem narazila na tvůj blog, a musím říct, že jsem za to moc ráda, protože píšeš přesně takovým způsobem, jaký na blozích oceňuju. :) Děkuji za tip na řasenku, po mé redukci kosmetické taštičky ve prospěch přírodních produktů je řasenka stále jedna z těch kousků, u kterých jsem vhodnou alternativu zatím nenašla. :)

    Yvette | minimalisticyvette.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenka vypadá skvěle. Díky za tip. Určitě ji vyzkouším :-) . Taky používám přírodní kosmetiku , ale jenom čistící přípravky. Dekorativní kosmetiku mám "obyčejnou" protože mě nějak nenapadlo, že by mohla být i řasenka přírodní :-) . nemám žádnou oblíbenou, tak mi nebude vadit ji vyměnit za přírodní. Naopak :-) .

    OdpovědětVymazat