středa 15. listopadu 2017

Vajíčko na praní Ecoegg


Praní je pro mě dost zásadní věc. Dokud jsem se příliš nezajímala o ekologii, kupovala jsem všemožné voňavé aviváže a prací prášky z drogerie. I teď ještě občas peru v tekutém pracím gelu, protože ho máme doma celý kanystr a vyhazovat ho nebudu.

Zároveň s ním používám ekologické prací vajíčko Ecoegg. Je to malé plastové vajíčko naplněné dvěma druhy perliček, které by mělo vydržet až 210 praní, to je víceméně jeden rok. Doma mám vajíčko s vůní Svěží bavlna, která prádlo jemňouce provoní.

Praní s vajíčkem je jednoduché. Stačí ho dát do pračky spolu s prádlem, pračka ale nesmí být úplně naplněná, aby se vajíčko mohlo pohybovat. Trochu to pak v bubnu duní a bouchá. Vajíčko není vhodné pro praní na 90 stupňů, většinou s ním peru jen takové to běžně špinavé prádlo na 30 a 40 stupňů. Na větší skvrny si beru na pomoc již zmíněný tekutý prací prostředek.


S vajíčkem jsem moc spokojená.  Je levnější, než prací prášky, neobsahuje chemii a není třeba žádného dalšího přípravku (aviváž, změkčovač vody). Je dobrou variantou i pro děti a alergiky, protože nedráždí kůži.
Vajíčko samotné určitě vydrží několik let, ale mám výhrady ke zbytečnému množství plastových sáčků, ve kterých byly zabalené perly.

Našeho čtyřnohého Čotyho vajíčko také zaujalo, neustále na něj dorážel packou a dvakrát mi ho během focení odnesl, aby si s ním mohl hrát.

Tento příspěvek vznikl ve spolupráci s Nuspring.cz, ale všechny názory jsou (jako obvykle) mé vlastní.

7 komentářů:

  1. O tom slyším poprvé, ale moc mě to zaujalo! I cenově je to výhodné :) Kouknu na stránky a určitě objednám. Moc děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Vajicko a mam a ze zacatku jsem z nej byla podobne nadsena. Po pul roce pouzivani uz mam jiny nazor.. vune zmizela, praci ucinek uz neni jako mi prislo na zacatku - nezvladne uz ani tricka od potu, nechava skvrny od deodorantu. Perlicky doplnuju podle navodu, ale uz pouzivam opravdu vyjimecne na neco uplne nenarocneho. Prijde mi, ze to ma ucinnost jak voda 😞 na netu jsem videla zkusenosti ze zahranici, ze jim taky casem klesla ucinnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě nejste první, kdo vajíčko kritizuje. Začínám mít obavy... Kdyby se jeho prací schopnosti změnily, napíšu to do recenze.

      Vymazat
  3. Dobrý den, paní Heleno, reaguji za obchůdek NuSpring, který vajíčko prodává a pereme s ním samy už více jak rok. Co se týká vůně, tak tam mi také vadilo, že už není tak intenzivní, ale stačilo dosypat pár perliček a voní jako dříve ze začátku. Co se týká pracích schopností, tam žádné změny nepozoruji. Nemohla jste něco změnit v pracím procesu? Nebo nepoužíváte silný chemický deodorant, který se s přírodním pracím prostředkem nesnese? Když tak nám dejte vědět, zkusíme napsat výrobci a najdeme společně řešení. :) Krásný den za NuSpring. Kristýna.

    OdpovědětVymazat
  4. Po dosypani kulicek uz to u me urcite nebylo s vubi jako na zacatku. Na pracim procesu jsem nic nemenila a pouzivam rexonu, bezny deodorant. Pot mame porad stejny. Kdyz jsem zkusila pro referenci bezny praci gel, vypral normalne, takze prackou ani stylem prani by to nemelo byt. Podezrivam, jestli za to jeste nemuze nase tvrda voda, ze to vajicko tak tvrdou nedava a kvuli tomu klesla ucinost.. po pravde me to mrzi, prala bych s nim jinak rada.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, přikládám podrobnou recenzi po několika praních od redaktorky Moniky. Sepsala podrobné zkušenosti, ceník i přehled produktů. Čtěte zde https://www.slimming.cz/ecoegg-recenze/

    OdpovědětVymazat